שאלות נפוצות

איך השירות של Road Protect יכול לעזור לך

1איך אני יודע אם יש לי סיכוי לבטל דוח חניה ?
רמת העיקרון, כל דוח הוא בעל סיכוי לביטול. רשויות החנייה בוחנות כל מקרה לגופו, ומתחשבות בפרמטרים שונים. תהיו בטוחים שהמערכת של R.P תספק לכם את הערעור האופטימלי ביותר (מלבד שירות משפטי) עבור המקרה שלכם. ההחלטה תמיד בידכם ! אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או דרך "צור קשר" באתר.
2קיבלתי דוח חניה, איך אני יודע שאתם יכולים לעזור לי לבטל את הדוח?
השירות נועד לעזור לציבור הנהגים להתמודד עם דו"חות חניה אשר ניתנו לא בצדק. אנחנו מצליחים לעזור למי שקיבל דו"ח חניה בעקבות מדיניות חניה מבלבלת או לחלופין, מקרה קבלת הדו"ח מכיל נסיבות מקלות כגון קשיים רפואים או כלכליים. אם חניתם בברור על חניית נכים באמצע היום (וידעתם מכך טרם החניה) לצערנו לא נוכל לעזור לכם.
3איך השירות של Road protect יכול לעזור לך?
ברמת העיקרון, כל דוח הוא בעל סיכוי לביטול. רשויות החנייה בוחנות כל מקרה לגופו, ומתחשבות בפרמטרים שונים. תהיו בטוחים שהמערכת של R.P תספק לכם את הערעור האופטימלי ביותר (מלבד שירות משפטי) עבור המקרה שלכם. ההחלטה תמיד בידכם ! אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או דרך "צור קשר" באתר או "בדיקת סיכויי ערעור".
4אם קיבלתי דוח בגין מהירות מופרזת האם תוכלו לעזור לי ?
השירות שלנו נוגע אך ורק לערעור על דוחות חניה ואיננו עוסקים בכל סוגיה אחרת
5האם שירות שלכם מבטיח לבטל לי את דוח החניה ?
לצערנו, אין ביטחון מוחלט. השירות של R.P מצליח להגדיל את הסיכוי לבטל את דו"ח החניה דרך שימוש במחולל ערעור חכם המתאים לכל משתמש בהתאם לנסיבות שלו.
6מה עושים אם קיבלתי דחייה מהערייה ?
ניתן להגיש בקשה חוזרת לערעור באמצעות המערכת שלנו (ללא תשלום, במידה והערעור הראשון בוצע דרכנו) - במידה ותשובת העירייה לוקה בחסר ! אך חשוב לציין שסיכויי ביטולה הינם נמוכים, והעירייה באופן עקרוני מאפשרת רק בקשה להישפט ולא לערער שוב.
7אם איני מרוצה ממכתב הערעור שקיבלתי ?
במידה וקיימת אי שביעות רצון ממכתב הערעור אנחנו כאן בשבילך לטובת הנושא ונשמח לאפשר לך לבצע שימוש נוסף במחולל עם נתונים אחרים העשויים לעזור בתוצר הסופי
8איך זה עובד ? האם אתם שולחים עבורי את מכתב הערעור ?
כן! השליחה הינה חלק מהשירות שלנו, ונעשית בהתאם למדיניות הערעור של הרשות- פקס, מייל או באתר הערייה. לפרטים הנוגעים לשליחה של אופן השליחה של הדוח אותו הגשתם ניתן לפנות לצוות שלנו, במייל או בוואטסאפ, ונעדכן כיצד הבקשה נשלחה.

שאלות טכניות

1איך אני יכול ליצור איתכם קשר ?
כעיקרון הדרך הטובה, הבטוחה והמהירה ביותר היא פשוט לשלוח לנו הודעת וואסטאפ, או לשלוח מייל ישירות לתיבת המייל שלנו info@roadprotect.co.il.
2מה התהליך בגדול עד אשר הערעור מגיע לעירייה ?
תחילה יש להזין את פרטי הדוח כפי שנדרש ע"פ המחולל. בסיום הזנת הנתונים תועברו לדף תשלום, בו תתבקשו להזין פרטי תשלום על סך 20 ש"ח בעבור השירות. בסופו של דבר, לאחר התשלום, המערכת תציג בפניכם את מסמך הערעור שלכם, אותו תוכל לערוך ולתקן בעצמכם, כאשר בגמר העריכה תצטרכו לאשר את הנוסח המעודכן על ידי לחיצה על שמור. בהצלחה !

טיפול בדוח חניה

1תוך כמה זמן אני אמור לקבל תשובה על הערעור שהגשתי ?
על פי מה שידוע לנו, לעירייה (או למשטרה) יש כ-45 ימי עסקים (כחודשיים) לענות על ערעור שהוגש. ישנן עיריות שעונות על ערעורים הרבה יותר מהר מכך ויש כאלו שהרבה יותר. יש בעיקר להיאזר בסבלנות. עם זאת, כדאי מאוד לוודא שהערעור אכן הגיע לעירייה ושהוא נמצא בטיפול, על מנת למנוע עוגמת נפש בהמשך.
2תוך כמה זמן ניתן לערער על דוח חניה שקיבלתי ?
ברמת העיקרון, יש לרשותכם 30 יום לערעור על דוח החנייה מיום קבלת הדוח / המכתב בדואר (במקרה של דוח חניה שניתן על ידי מצלמה וכדומה). בדיעבד, גם אם עברו 30 יום ועדיין לא עברו 90 יום מיום קבלת הדוח (חוץ מדוח שניתן משוטר) עדיין ניתן לערער על הדוח בעירייה.
3האם יש משהו חשוב שעליי לעשות לאחר הגשת הערעור ?
כן ! כדאי מאוד לוודא שהערעור אכן הגיע לעירייה ושהוא נמצא בטיפול, על מנת למנוע עוגמת נפש בהמשך.